ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ
ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЖУРНАЛ

*** НОВИНИ *** "СОКІЛ" *** УЧИТЕЛЯМ "ЗВ" *** НОРМАТИВНА БАЗА *** ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНА РОБОТА *** ІСТОРІЯ *** ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ ***
*** ВІЙСЬКОМАТ *** "ЗВ" ЮНАКАМ *** "ЗВ" ДІВЧАТАМ *** ТЕСТИ *** ФОТО *** ВІДЕО *** ФОРУМ *** АДМІН *** ПРОФІЛЬ *** ВИХІД *** RSS ***
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: 3axuct, varlakov 
ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМ » Позакласне військово-патріотичне виховання молоді » "СОКІЛ"("Джура") » Методика та особливості проведення гри
Методика та особливості проведення гри
3axuctДата: Неділя, 10.04.2016, 10:00 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 6
Статус: Offline
Програма
1-го дня змагань
І міського етапу Всеукраїнської

дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри
 
«Сокіл»(«Джура»)


Урочисте відкриття гри,знайомство з командами (роями)

Конкурс «Бівак»
Учасники: 4+2
Змагання роїв у встановленні туристичного намету,  визначення на топографічній мапі місце розташування своєї школи. Оцінювання: дії рою оцінюються за часом на встановлення намету, наявністю помилок та правильного визначення місця розташування своєї школи на мапі. Туристичні намети для конкурсу, топографічні мапи надають організатори гри!

Конкурс «Туристична смуга перешкод»
Учасники: 4+2
Змагання роїв у подоланні перепон туристичної смуги – «канатної переправи»,«переправа по жердинам», «рух переповзанням», фінішний ривок.
Оцінювання: дії рою оцінюються за часом проходження перепон та наявності помилок.

Конкурс «Перетягування линви»
Учасники: 4+2
Силове змагання роїв за «олімпійською системою» - програв – вибув!

Програма
2-го дня змагань
І міського етапу Всеукраїнської
дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри
«Сокіл»(«Джура»)

Конкурс «Стрілець».
Учасники: 4+2 (4 хлопця + 2 дівчини)
Зброя: пневматична гвинтівка.
Відстань до цілі: 10 м.
Положення для стрільби: стоячи з ліктів з упору.
Кількість пострілів: 3 (кожний учасник).
Час на стрільбу: не обмежений.
Оцінювання: кожний влучний постріл у «чорне поле» мішені – 1 бал. За порушення заходів безпеки під час стрільби учасник, рій штрафується або відсторонюється від стрільби. Зброю, кулі, мішені надає організатор гри.

Конкурс «Козацький звитяг».
Учасники: 4+2
Парні змагання прикладного триборства з роєм-суперником: - стрибки з місця у довжину;- метання м’яча у ціль з однієї спроби у габарит 2х2 м з відстані 10 м;- біг 60 м з високого старту.
Оцінювання: за кожну перемогу у парних змаганнях триборства, учасник отримує 1 бал.

Конкурс «Теренова гра».
Учасники: 6
Теоретична частина: визначення 6-ти топографічних знаків.
Оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал.
Практична частина: орієнтування на місцевості (на теренах) за планом,визначення та рух за азимутами, з пошуком 6-ти контрольних точок.
Оцінювання: кожна правильно визначена точка – 1 бал. Компаси надає організатор гри.

Конкурс «Пластун».
Учасники: 4+2
Парні змагання на смузі перешкод з роєм-суперником: біг до 20 м,перестрибування, рукохід, лабіринт.
Оцінювання: за перемогу у парі учасник отримує 3 бали. За помилки під час подолання перешкод (схід з дистанції, заступ габариту, пропуск перешкоди), знімаються бали – 1 бал за помилку.

Конкурс «Рятівник».
Учасники: 4+2
Парні змагання з цивільного захисту та надання першої домедичної допомоги зроєм-суперником.Цивільний захист: рої-суперники шикуються з засобами індивідуального захисту (підсумки з протигазами відкриті, розташовані на учасниках зліва), за командою «Гази!» надівають протигази.
Оцінювання: правильні, швидкі дії рою – 3 бали. За помилки знімаються бали– 1 бал за помилку. Протигази надає навчальний заклад, який відправляє рій.
Домедична допомога:- зупинка кровотечі накладанням закрутки при пораненні руки нижче ліктя (1учасник, 1 статист від рою);- зупинка кровотечі накладанням джгута при пораненні ноги нижче коліна (1учасник, 1 статист від рою);- перев’язування при пораненні долоні руки (1 учасник, 1 статист від рою).
Оцінювання: правильні, швидкі дії рою – 3 бали. За помилки знімаються бали– 1 бал за помилку. Джгути, закрутки, перев’язувальний матеріал надає організатор гри.

Конкурс «Відун».
Учасники: 6
Військово-історична вікторина з двох блоків по 5 питань.
Перший блок питань – односкладні відповіді (відповіді складаються з одного слова)
Оцінювання: правильна відповідь – 1 бал.
Другий блок питань – складні відповіді (відповіді складаються з декількох слів)
Оцінювання: правильна відповідь – 2 бали, неповна правильна відповідь – 1бал.
Питання складені за матеріалами підручника «Історія рідного краю», 8 клас,за редакцією Турченка Ф.Г.
Додаткові матеріали за посиланням:http://3axuct.at.ua/index/quot_zirnicja/0-12

Конкурс «У колі друзів» (творчий конкурс)
Учасники: весь рій.
Умови: оформлюється робота у форматі презентації PowerPoint або відеофайлу в якому розповідають (відображають):
– історію рою;
- участь рою у шкільних, міських, обласних змаганнях;
- результативність виступів у змаганнях;
- розповідь про учасників гри, ройового, керівника рою;
- розповідь про навчальний заклад тощо
Оцінювання: робота оцінюється за результатами «голосування» на сайті www.3axuct.at.ua. Потрібно натиснути на баннер на головній сторінці сайту, знайти назву навчального закладу та рою і продивитися презентацію, таким чином відбувається підрахунок «голосів». Результат «голосування» відображається знизу у строчці «Перегляди».
Роботу надсилають на електронну адресу міського етапу гри «Сокіл»: - cokil-rpa@i.ua у термін до 11 квітня 2016 року. Рій який набрав найбільше «голосів» отримує 12 балів,інші на бал нижче попереднього рою у списку голосування! Суддівський колегіум може додати рою до 3 балів за креативність презентації – нестандартність подання інформації.

Програма
3-го дня змагань
І міського етапу Всеукраїнської

дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри
 
«Сокіл»(«Джура»)

Конкурс «Ватра»
Учасники: весь рій.
Умови: рій повинен представити свою атрибутику - назва, відзначка, ройовий клич-девіз або ройове гасло-позивний, прапор рою, типову форму – однострій.
Оцінюється:
- атрибутика рою(назва, відзначка, прапорець) (до 3 балів);
- чіткість виконання клич-девізу (до 3 балів);
- чіткість виконання команд (до 3 балів);
- чіткість виконання вітання (до 3 балів);
- однострій команди (до 3 балів);
- дії ройового (до 3 балів).
Порядок виконання: ройовий підходить до встановленого місця шикування і подає команду для збору: «Рій – ДО МЕНЕ» (За цією командою джури (молоді козаки) бігом збираються до ройового). Ройовий подає команду: «Рій, у лаву – ЗБІРКА».(Подавши команду, ройовий приймає поставу «струнко»обличчям у бік лінії шикування, рій шикується ліворуч від ройового – першим за ройовим стає хорунжий з прапором, а за ним весь рій. З початком шикування
ройовий виходить із ладу й стежить за шикуванням рою).
 Ройовий подає команду: «РІВНЯЙСЬ». (За цією командою усі, крім хорунжого та правокрилового,повертають голови праворуч (праве вухо вище від лівого, підборіддя трохи
підняте) вирівнюючись. Під час вирівнювання джури (молоді козаки) можуть трохи пересуватися вперед, назад або в той чи інший бік).
Після закінчення вирівнювання рою подається команда:  «СТРУНКО!» Вийшовши на середину ладу (строю), ройовий вигукує – «Рій (проголошує назву), наш девіз (звучить девіз). Рівняння до СЕРЕДИНИ!», підходить до судді конкурсу та доповідає про готовність рою: «Пане суддя! Рій (назва) до участі у грі-конкурсі готовий! Ройовий (називає своє прізвище)», робить кроки вправо, вперед та повертається лицем до строю. Головний суддя вітається з роєм: «Здраствуйте, джури козацькі (молоді козаки)!», рій відповідає: «Бажаємо здоровя пане суддя!». Головний суддя подає команду: «Рій, СПОЧИНЬ!», ройовий дублює команду: «Спочинь!», «Рій – РОЗІЙДИСЬ!»

Конкурс «Впоряд»
Учасники:весь рій.
Умови:оцінка виставляється від 1 до 3 балів за такими критеріями:
·       шикування в однолаву (до 3 балів);
·       розмикання і змикання рою (старша група) (до 3 балів);
·       перешикування рою з однолави в дволаву та навпаки (до 3 балів);
·       повороти на місці(праворуч, ліворуч, обернись) (до 3 балів);
·       перешикування в колону по двоє (до 3 балів);
·       крок на місці(старша група) (до 3 балів);
*      дії ройового (до 3 балів)
Порядок виконання:
- шикування в однолаву:
ройовий підходить до встановленого місця шикування і подає команду для збору: «Рій – ДО МЕНЕ» (За цією командою джури бігом збираються до ройового). Ройовий подає команду: «Рій, у лаву – ЗБІРКА». (Подавши команду, ройовий приймає поставу«струнко» обличчям у бік чолової лінії шикування, рій шикується ліворуч від ройового – першим за ройовим стає хорунжий з прапором, а за ним весь рій. З початком шикування ройовий виходить із ладу й стежить за шикуванням рою). Ройовий подає команду: «РІВНЯЙСЬ». (За цією командою усі, крім хорунжого та правокрилового, повертають голови праворуч (праве вухо вище від лівого,підборіддя трохи підняте) вирівнюючись. Під час вирівнювання джури (молоді козаки) можуть трохи пересуватися вперед, назад або в той чи інший бік).Після закінчення вирівнювання рою подається команда: «СТРУНКО!» (За цією командою всі джури (молоді козаки) швидко ставлять голову прямо) Ройовий завершує виконання прийомів командою: «СПОЧИНЬ!».

- розмикання і змикання рою (старша група):
ройовий стає перед ладом і подає команду: «Рій, вліво на два кроки розім-КНИСЬ». (За командою всі джури (молоді козаки), за винятком хорунжого та правокрилового, повертаються в зазначений бік, рівночасно з постановкою ноги повертають голову до чола ладу і йдуть пришвидшеним півкроком, дивлячись через плече на того, хто йде ззаду, і не відриваючись від нього; після зупинки того, хто йде ззаду, кожен робить ще стільки кроків, скільки було зазначено в
команді, й повертається праворуч).
 Ройовий подає команду: «Рій, вправо зім-КНИСЬ».  (За командою всі джури (молоді козаки), за винятком хорунжого та правокрилового, повертаються в бік змикання, після чого пришвидшеним півкроком підходять на встановлений для зімкненого ладу проміжок і в міру підходу самостійно зупиняються та повертаються ліворуч). Ройовий подає команди: «РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО!» Ройовий завершує виконання  командою: «СПОЧИНЬ!».

- перешикування рою з однолави в дволаву та навпаки:
ройовий подає команду: «РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО», «Рій, до двох –ВІДЛІЧИ».  (Відлік починається з правого крила: кожний джура(молодий козак) крім хорунжого, швидко повертаючи голову до джури (молодого козака), який стоїть ліворуч від нього, називає свій номер і швидко ставить голову просто (прямо), крайній лівого крила голову не повертає). Ройовий подає команду: «Рій, у дволаву – ШИКУЙСЬ».  (За виконавчою командою другі номери роблять лівою ногою крок назад, не приставляючи правої ноги, крок праворуч, щоб стати ззаду за першими номерами, й приставляють ліву ногу). Ройовий подає команду: «Рій, в однолаву – ШИКУЙСЬ».  (За виконавчою командою другі номери роблять лівою ногою крок вліво, не приставляючи правої ноги, крок вперед й приставляють ліву ногу). Перешикування повторюють два рази! Ройовий завершує виконання  командою: «СПОЧИНЬ!».

- повороти на місці(праворуч, ліворуч, обернись):
ройовий подає команду: «РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО», «Рій, право-РУЧ». (За виконавчою командою всі джури (молоді козаки) крім хорунжого повертаються праворуч). Ройовий подає команду: «Рій, ліво-РУЧ».  (За виконавчою командою всі джури (молоді козаки) крім хорунжого повертаються ліворуч). Ройовий подає команду: «Рій, обернись».  (За виконавчою командою всі джури (молоді козаки) крім хорунжого повертаються через ліве плече на 180 градусів).Повороти на місці повторюють два рази! Ройовий подає команду: «Рій, ЗАПРАВИТИСЬ».  Ройовий подає команди: «Вправо (вліво) – РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО!» Ройовий завершує виконання прийому командою: «СПОЧИНЬ!».

- перешикування в колону подвоє:
ройовий подає команду: «Рій –РОЗІЙДИСЬ». Ройовий підходить до встановленого місця шикування і подає команду для збору: «Рій – ДО МЕНЕ» (За цією командою джури (молоді козаки) бігом збираються до ройового). Ройовий подає команду: «Рій, в колону по двоє – ЗБІРКА». (Подавши команду, ройовий приймає поставу «струнко» обличчям у бік руху рою, рій шикується за ройовим по двоє, першим за ройовим стає хорунжий). Ройовий з початком шикування повертається до рою і подає команду: «РІВНЯЙСЬ,СТРУНКО!». Ройовий завершує виконання прийому командою: «СПОЧИНЬ!»

- крок на місці (старша група):
ройовий подає команду: «Рій,РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО, на місці ходом-РУШ». (За виконавчою командою всі джури (молоді козаки), втому числі і хорунжий, крокують на місці). Ройовий подає команду: «Рій – СТІЙ!». (За виконавчою командою, подається під ліву ногу, всі джури (молоді козаки) приставляють праву ногу і зупиняють крок на місці). Ройовий завершує виконання прийому командою: «СПОЧИНЬ!»,  «Рій– РОЗІЙДИСЬ!»
 
ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМ » Позакласне військово-патріотичне виховання молоді » "СОКІЛ"("Джура") » Методика та особливості проведення гри
Сторінка 1 з 11
Пошук:

ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЖУРНАЛ
© 2016