ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ
ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЖУРНАЛ

*** НОВИНИ *** "СОКІЛ" *** УЧИТЕЛЯМ "ЗВ" *** НОРМАТИВНА БАЗА *** ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНА РОБОТА *** ІСТОРІЯ *** ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ ***
*** ВІЙСЬКОМАТ *** "ЗВ" ЮНАКАМ *** "ЗВ" ДІВЧАТАМ *** ТЕСТИ *** ФОТО *** ВІДЕО *** ФОРУМ *** АДМІН *** ПРОФІЛЬ *** ВИХІД *** RSS ***
Управління освіти Мелітополя
Електронний журнал


Електронні підручники





Електронні журнали




Освітні сайти






Корисні сайти








Головна » 2014 » Вересень » 30 » Перелік проблемних тем (за матеріалами методичної консультації 30 вересня 2014 року)
20:01
Перелік проблемних тем (за матеріалами методичної консультації 30 вересня 2014 року)

«Використання комп’ютерних технологій на уроках предмета «ЗВ» як умова розвитку інформаційно-технологічної компетентності учнів»

«Підвищення якості уроку предмета «ЗВ» шляхом новаторства, творчого пошуку і практичної спрямованості навчання»

«Диференціація навчального процесу з предмета «ЗВ», як засіб розвитку потенціальних можливостей  кожного учня»

«Реалізація методу проектів на уроках предмета «ЗВ» (дівчата)»

«Формування в учнів ведучих мотивів до оволодіння військовими знаннями»

«Розвиток в учнів загальнолюдських цінностей, національної гордості, культури міжнародних відносин, морально-психологічних якостей громадянина-патріота»

«Військово-патріотичне виховання з урахуванням вікових, індивідуальних та національних особливостей учнів»

«Військово-патріотичне виховання як складова частина національного виховання та його взаємозв’язок з основними ланками навчально-виховної роботи в школі»

«Удосконалення засобів, методів та умов здійснення навчання з предмета «ЗВ»

«Підвищення рівня викладання розділів «Основ медичних знань» програми «ЗВ» на основі тренінгових технологій»

Переглядів: 214 | Додав: varlakov

Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Погода в Мелітополі
КАЛЕНДАР
Захист Вітчизни
Знаки розрізнення ЗСУ
Статути Збройних Сил України



Мілітарні сайти










 СОУ
Кнопка сайту

Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЖУРНАЛ
© 2016